TIEDOTE 27.11.2020
27.11.2020 18:11 Uutiset / Pääsivusto

MA 30.11. - SU 10.1.2021

13.12.2020
EDIT: Hallit pysyvät kiinni 10.1.2021 asti.

Ajankohtaista tietoa tämänhetkiseen tilanteeseen liittyen.

Kaikissa tämän tiedotteen asioissa lisätietoja antaa IHK:n puolesta toiminnanvastaava/hallituksen pj Mika Herranen, 0400 815 369 (mika.herranen@ihk.fi)

Vuorot jatkuvat aikataulujen mukaisesti su 29.11.2020 saakka. Jääkiekko on tiedottanut sarjatoiminnan keskeytyksestä ja pelien peruutuksesta alkaen pe 27.11. klo 13.40.

Helsingin Liikuntahallit Oy:n jäähallit ovat suljettuna ma 30.11.2020 - su 10.1.2021.

Yllä mainittu jakso ei tuo muutoksia kuukausimaksuihin tänä aikana jakson lyhyyden vuoksi.

Joukkueiden kausibudjetteihin vaikuttavat pelaajien kk-maksut veloitetaan keskeytyksestä huolimatta normaalisti. Joukkue voi suhteuttaa pelaajien kk-maksuja pienemmiksi kauden päättyessä, mikäli joukkueen budjetti näyttää jäävän voitolliseksi.

Leijonaliiga U9 ja U10

Etelän aluepäällikkö tiedottaa seuraavaa

”Kaikki loppuvuoden leijonaliigaottelut, joita on noin 400kpl, on siirretty tällä hetkellä tammikuun 1. päivälle 2021.

Toinen työryhmä siirtelee kaikki vanhemmat ikäluokat. Alue siirtää myös ne harrastesarjaottelut mitkä jäivät kalenteriin vielä loppuvuodeksi. Oletan että on parempi, että te etsitte leijonaliigaotteluille uudet päivät, kuin että minä ripottelen niitä sinne tänne. Jos ette saa kalenteriin mahtumaan, niin ilmoitatte vastustajan suostumuksen kanssa minulle mitä poistetaan kalenterista.”

Helsingin koronatyöryhmän tiedotteesta:

Harrastustoiminta

Kaikki organisoitu harrastustoiminta (mukaan lukien taiteen perusopetus) keskeytetään sisätiloissa ja kaikki yli 20-vuotiaiden harrastustoiminta myös ulkona. Kaikki yli 20-vuotiaiden harrastusvuorot ulkokentiltä perutaan. Alle 20-vuotiaiden harrastustoiminta jatkuu ulkona jo aiemmin myönnetyillä vuoroilla. Kilpailuja, otteluita tai sarjatoimintaa ei järjestetä. Uusia vuoroja ei myönnetä.

Ulkokentät ovat lasten ja nuorten harrastustoiminnan ulkopuolella kuntalaisten käytössä. Valvontaa sekä nuoriso-ohjaajien läsnäoloa kentillä lisätään. Pukukopit ja huoltorakennukset pidetään suljettuina.

Koululiikunta toteutetaan ulkona ja koulun tiloissa, ei muissa liikuntatiloissa.

Kilpa- ja huippu-urheilun harjoittelu- ja kilpailumahdollisuudet turvataan sarjalisenssisopimukseen tai urheilusopimukseen perustuvalle ammattilaisurheilulle OKM:n määritelmän mukaisesti, maajoukkuetoiminnalle, Olympiakomitean tukiurheilijoille ja OKM:n apurahaurheilijoille

Koko tiedotteen voit lukea täältä

Terveisin

Mika Herranen